TOTAALAANBOD
ALLE PROVIDERS
VERTROUWD
EN VEILIG
ONAFHANKELIJK

FAQ - Meest gestelde vragen

  1. Wat is Sim Only?
  2. Wat is Nummerbehoud?
  3. Wat is Verlengen?
  4. Wat is de opzegtermijn van abonnementen?
  5. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
  6. Wat zijn de verzendkosten?
  7. Hoe kan ik mijn product retourneren / wat is de herroepingstermijn?
  8. Heeft u een defect of verkeerd product ontvangen?
  9. Verdere vragen?

Een Sim Only abonnement is een GSM abonnement zonder telefoon toestel. Het is enkel een kaartje welke
je in je eigen toestel stopt. Met een Sim Only abonnement kun je tot maarliefst 80% kosten besparen, ten
opzichte van een abonnement inclusief GSM toestel.

terug naar overzicht

Met nummerbehoud kun je blijven met je eigen nummer. Dit is van toepassing wanneer u kiest voor een
andere provider. Blijft u bijdezelfde provider dan is dit alleen mogelijk wanneer u kiest voor verlenging. Nummerbehoud van prepaid naar abonnement is ook mogelijk.

U kunt nummerbehoud aanvragen bij het aanvragen van een abonnement.

Kijk hier voor meer informatie over nummerbehoud Telfort of nummerbehoud T-mobile of raadpleeg de
algemene voorwaarden.

terug naar overzicht
Een abonnement verlenging is een verlenging van uw huidige telefoon abonnement. U blijft dan bij uw eigen provider en behoudt uw nummer en simkaart. Bij Sim Only verlenging krijgt u in plaats van een telefoon bij het abonnement extra hoge korting op uw abonnementskosten.

Vanaf wanneer kan ik verlengen?
  • KPN 2 maanden
  • Hi 2 maanden
  • Telfort 2 maanden
  • T-mobile 3 maanden
  • Vodafone 2 maanden


terug naar overzicht
De standaard looptijd van een mobiele telefoon abonnement is 1 of 2 jaar. Na deze periode zal de provider
het contract stilzwijgend verlengen. De opzegtermijn is dan voor consumenten 1 maand en voor zakelijke
abonnementen 3 maanden.

terug naar overzicht
De betaalmethoden zijn afhankelijk van de provider. U kunt kiezen bijvoorbeeld voor automatische incasso of acceptgiro. In onze winkel kunt u betalen met pin en contant geld.

terug naar overzicht
Bij ons is het verzenden gratis. Wij rekenen geen verzendkosten.

terug naar overzicht
Mocht het product niet naar wens zijn dan heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Eventuele kosten voor retournering vallen onder het risico van de koper. Na retournering wordt het totale aankoopbedrag + reeds betaalde verzendkosten naar u terug gestort. Indien mogelijk ontvangen wij dan graag het product retour in de originele verpakking. Neem voor retourzendingen contact op met onze klantenservice.

terug naar overzicht

Indien het product defect is of bepaalde eigenschappen niet bezit wordt het gezien als een non-conform product. Ook het afleveren van het verkeerde product kan worden gezien als een non-conform product. U heeft 2 maanden na ontdekken van het defect de tijd om uw klacht in te dienen bij ons. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

terug naar overzicht